Program de lucru: Luni - Vineri 8:30 - 17:30; Sâmbata 8:30 - 14:00

Locație Autentificare

Garanție

Produsele comercializate prin intermediul www.metroterm.md beneficiază de condiţii de garanţie care respectă legislaţia în vigoare şi politicile comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale şi provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

 

Certificatele de conformitate şi garanţie vor fi emise de către importator – TRESMUS-GRUP SRL.

Certificatele sunt valabile pentru a fi prezentate în cazul unei defecţiuni în perioada de garanţie sau postgaranţie.

 

Dacă produsul reclamat defect va fi adus de către dumneavoastră la Departamentul Service – TRESMUS-GRUP SRL, veţi avea nevoie de următoarele documente:

- certificatul de garanţie în original

- copia facturii fiscale sau bonul de casă (cec).

 

Diagnosticarea produselor

Diagnosticarea produsului se face în cel mult 48 ore de la întrarea produsului reclamat defect în Departamentul Service.

În cel mai scurt timp, dar nu mai mult de 10 zile lucrătoare de la recepţie, Departamentul Service va comunica beneficiarului diagnosticul, reparaţiile necesare şi estimarea termenului la care produsul va fi readus în stare de funcţionare.

 

Reparaţia produselor

Reparaţia produselor poate consta în înlocuirea pieselor defecte, înlocuirea integrală a produsului sau returnarea contravalorii produsului în absenţa unei alte soluţii.

 

Conform legii, produsele ce au însumate intervenţii de service de peste 10% din perioada de garanţie sau care la o singură intervenţie depăşesc această perioadă, se înlocuiesc cu produse noi, identice sau se returnează clientului contravaloarea produsului, la valoare actualizată. Timpul de nefuncţionare prelungeşte în mod corespunzător termenul de garanţie. Acest interval se consideră din momentul înregistrării în unitatea de service, până la aducerea produsului în stare de utilizare normală şi notificarea în scris, în vederea ridicării produsului, sau până la predarea efectivă a produsului către consumator.

 

Returnarea produselor reparate

După readucerea produsului în stare de funcţionare, beneficiarul poate întra în posesia lui, fie solicitând expedierea prin curier rapid, fie ridicându-l direct din Departamentul Service – TRESMUS-GRUP SRL.